عنوان خدمت : رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردمی به صورت حضوری
شرح خدمت : متقاضی در صورت داشتن هرگونه درخواست یا شکایت با در دست داشتن مستندات به دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی مراجعه نموده و پس از بررسی کارشناسی با دستگاه ذیربط جهت رفع مشکل مکاتبه صورت می گیرد.
نام اداره : دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردمی از دستگاههای اجرایی اس
شرح خدمت : دریافت درخواست، پیشنهاد، شکایات و ... از طریق شماره تلفن 111 و ثبت در سامانه سامد، ارجاع موارد به دستگاه‌های اجرایی استان برای پیگیری و رسیدگی به موضوع، نظارت درخصوص مدت زمان رسیدگی به موارد و کنترل ثبت خدمت‌های صورت گرفته و انطباق موارد پاسخ داده شده با دستور العمل‌ها
نام اداره : دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : تعیین و پرداخت خسارات به اشخاص حقیقی در ارتباط با حوادث امنی
شرح خدمت : چنانچه به علت وقوع حوادث غیر مترقبه امنیتی شهروندانی دچار خسارت جانی و مالی گردند بعد از ارائه درخواست و مستندات و صورتجلسه مراجع امنیتی ، انتظامی ، نظامی ، خسارت برآورد و اقدام قانونی معمول می گردد.
نام اداره : دفتر امور امنیتی و انتظامی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : اعطای تابعیت ، موضوع ماده 979 ق . م و ماده واحده تعیین تکلیف
شرح خدمت :
نام اداره :  
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت :
عنوان خدمت : صدور، تمدید و تعویض مدارک اقامتی اتباع خارجی
شرح خدمت : با ابلاغ شروع طرح آمایش کشوری از سوی وزارت کشور ابتدا جلسات توجیهی با پیمانکار (بخش خصوصی ادارات اتباع) انجام ومتعاقبا فراخوان و اطلاع رسانی اجرای طرح، ازسوی ادارات اتباع و پیمانکارآغاز می گردد. مدیریت و نظارت بر نحوه صحیح اجرای طرح و نیز بررسی وتایید اتباع خارجی مشمول تمدید ، تعویض یا صدور مدارک اقامتی معتبر بعد ازپرداخت مبالغ مصوب ازسوی اداره اتباع انجام و دفاتر مجوز صدور یا تمدید مدارک اقامتی را دریافت می نمایند که بعد از چاپ کارت، آنرا به تبعه خارجی تحویل می دهند
نام اداره : دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : ثبت فوت و ابطال مدرک اتباع خارجی
شرح خدمت : ابتدا سرپرست یا عضوخانوارمتوفی به همراه مدارک مثبته فوتی به فرمانداری یا شهرداری مربوطه مراجعه و با دریافت معرفینامه جهت صدور گواهی فوت به ثبت احوال شهرستان معرفی می گردد. گواهی فوت صادره همراه با نامه رسمی منضم به اصل کارت اقامت متوفی جهت ابطال در سامانه جامع اطلاعاتی اتباع خارجی(نجوا) به ادارات اتباع ارسال می گردد
نام اداره : دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : جذب کمکهای سازمان های بین المللی برای اتباع خارجی
شرح خدمت : با بررسی و نیازسنجی دراستان پیشنهادات اجرای پروژه های موردنیاز اعلام و بعد از تایید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ، پروژه تصویب و قرارداد منعقد می گردد. بعد از دریافت ابلاغ و تخصیص بودجه مورد نظر، کار در مسیر قواعد اداری و مالی پیگیری و نهایتا گزارش انجام کار به مرکز و سازمان بین المللی مربوطه اعلام می گردد
نام اداره : دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : ارائه گواهی تحصیل اتباع خارجی
شرح خدمت : دانش آموزان فاقد مدارک اقامتی بازمانده از تحصیل با مراجعه به پیمانکار ( بخش خصوصی ) برابر دستورالعملهای صادره از وزارت کشور سالانه مشمول تحصیل می گردند که لازمه آن ارائه مدارک و دریافت مجوز می باشد
نام اداره : دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : رفع مشکلات بیمه ای اتباع خارجی و جمع آوری آمار و اطلاعات
شرح خدمت : با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه درمرکز و ابلاغ به استانها،خدمات بیمه ای اتباع با محوریت اداره بیمه سلامت و نظارت اداره اتباع در دفاتر پیشخوان بیمه شامل ثبت نام افراد مشمول و صدور دفترچه بیمه سلامت برای آنان انجام خواهد گردید. افرادی که مدارک هویتی آنان درسامانه بیمه کامل نباشد همچنین افراد نیازمند به خدمات ویژه ازطریق ادارات اتباع برای دفاتر پیشخوان بیمه معرفینامه دریافت می نمایند
نام اداره : دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل
عنوان خدمت : صدور مجوز تحصیل دانشجویان اتباع خارجی
شرح خدمت : دانشجویان خارجی پس از قبولی در دانشگاه های مجاز برای تحصیل اتباع خارجی، با گرفتن معرفینامه منضم به کاربرگ شماره یک از دانشگاه به اداره کل مراجعه و پس از دریافت تائیدیه امنیتی ( از طریق مکاتبه با اداره کل اطلاعات)، برای فرد مذکور کار برگ شماره 2 درصورت داشتن کارت آمایش و کاربرگ 3 برای دارندگان گذرنامه صادر و به دانشگاه مربوطه معرفی می شوند ضمنا دانشجوی مذکور جهت انجام مراحل دریافت ویزای تحصیلی به پلیس امنیت نیز معرفی می گردد
نام اداره : دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل