عنوان خدمت : پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مردمی از دستگاههای اجرایی اس
شرح خدمت : دریافت درخواست، پیشنهاد، شکایات و ... از طریق شماره تلفن 111 و ثبت در سامانه سامد، ارجاع موارد به دستگاه‌های اجرایی استان برای پیگیری و رسیدگی به موضوع، نظارت درخصوص مدت زمان رسیدگی به موارد و کنترل ثبت خدمت‌های صورت گرفته و انطباق موارد پاسخ داده شده با دستور العمل‌ها
نام اداره : دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل