عنوان خدمت : |
پاسخگویی به درخواستها و شکایات مردمی از دستگاههای اجرایی اس |
شرح خدمت : |
دریافت درخواست، پیشنهاد، شکایات و ... از طریق شماره تلفن 111 و ثبت در سامانه سامد، ارجاع موارد به دستگاههای اجرایی استان برای پیگیری و رسیدگی به موضوع، نظارت درخصوص مدت زمان رسیدگی به موارد و کنترل ثبت خدمتهای صورت گرفته و انطباق موارد پاسخ داده شده با دستور العملها |
نام اداره : |
دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی |
شیوه ارائه خدمت : |
|
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد : |
|
مسئول انجام خدمت : |
|
شناسنامه خدمت : |
دریافت فایل
|
فلوچارت خدمت : |
دریافت فایل
|