تاریخ ایجاد خبر : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸  ساعت : ۱۳:۳۵

بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی

هر سازمانی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد.



 
هر سازمانی برای تحقق به اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه به تمامی مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل، تعاملات دوسویه و انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت وبر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
استانداری البرز در راستای انجام ماموریت سازمانی خود در تلاش است با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی، خدمات خود را در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. در همین خصوص و به منظور جلب مشارکت های مردمی، استانداری البرز لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم به ویژه نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید.
مخاطب گرامی شما می توانید دیدگاه خود را از طریق فرم های "نظر سنجی میز خدمت"و"نظرسنجی از ارباب رجوع" اعلام نمایید.
 
 
 
 

کد خبر : 12054

منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز

تعداد بازدید : ۹۲

چاپ :

ارسال به دوستان :




 


نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی :


  

  

تقسیمات کشوری
  •  آمار سایت
  •  اوقات شرعی
  
کلیه حقوق این مادی و معنوی این سایت متعلق به استانداری البرز بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع آزاد می باشد.