فرم ارزیابی استقرار میز خدمتموضوع دستورالعمل شماره 1538588 مورخ 96.9.7 سازمان اداری و استخدامی کشور
//انتخاب تاریخ  
نام دستگاه : استاندارینام دستگاه اصلی : وزارت کشوراستان : البرزتاریخ تهیه اظهارنامه توسط دستگاه :پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدماتتاریخ ارزیابی و صحه گذاری اظهارنامه:واحد : ستاد مرکزیاستانی
//انتخاب تاریخ  
سوالات متداول مراجعان به میز خدمت
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدماتنام دستگاه : استانداری البرزتاریخ :شهروند گرامی .خواهشمنداست با اعلام میزان رضایت خود از هریک از محورهای ارائه شده دراین پرسشنامه، ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. باتشکر
جنسیت :سن :تحصیلات :شغل :برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر :
//انتخاب تاریخ  
زن  مرد 
ردیفمحور سنجشپرسشسطح رضایت
1- نحوه اطلاع رسانی در باره مراحل انجام کار2- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
3- نحوه انجام کار براساس ضوابط اداری وعدم دخالت قضاوت های شخصی
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
_______________________________________________________________________________________________________4- نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
_______________________________________________________________________________________________________8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
10- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم (رسید خدمت)
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
_______________________________________________________________________________________________________11- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
_______________________________________________________________________________________________________12- نظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
خیلی زیاد  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
13 دریافت یکباره مدارک و اطلاعا به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
14 -ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری ( نظیر کپی شناسنامه ، کارت ملی و....) به بخشهای مختلف
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
15 - احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
_______________________________________________________________________________________________________16 - احساس رضایت از خدمات دریافت شده
خیلی کم  کم  متوسط  زیاد  خیلی زیاد 
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارد مرقوم فرمایید:
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
شفافیت فرایندی
تسلط بر فرایندزمان فرایندنظام مند بودن فرآیندکلیت فرآیند