در حال بارگذاری فرم ....
فرم ارزیابی استقرار میز خدمت
موضوع دستورالعمل شماره 1538588 مورخ 96.9.7 سازمان اداری و استخدامی کشور
/
/
نام دستگاه : استانداری
نام دستگاه اصلی : وزارت کشور
استان : البرز
تاریخ تهیه اظهارنامه توسط دستگاه :
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
تاریخ ارزیابی و صحه گذاری اظهارنامه:
واحد : ستاد مرکزی
استانی
/
/
سوالات متداول مراجعان به میز خدمت
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
نام دستگاه : استانداری البرز
تاریخ :
شهروند گرامی .خواهشمنداست با اعلام میزان رضایت خود از هریک از محورهای ارائه شده دراین پرسشنامه، ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. باتشکر
جنسیت :
سن :
تحصیلات :
شغل :
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر :
/
/
زن
مرد
ردیف
محور سنجش
پرسش
سطح رضایت
1- نحوه اطلاع رسانی در باره مراحل انجام کار
2- نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
3- نحوه انجام کار براساس ضوابط اداری وعدم دخالت قضاوت های شخصی
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
_______________________________________________________________________________________________________
4- نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
7- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
_______________________________________________________________________________________________________
8- دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
9- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
10- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم (رسید خدمت)
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
_______________________________________________________________________________________________________
11- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
_______________________________________________________________________________________________________
12- نظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
خیلی زیاد
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
13 دریافت یکباره مدارک و اطلاعا به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
14 -ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری ( نظیر کپی شناسنامه ، کارت ملی و....) به بخشهای مختلف
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
15 - احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
_______________________________________________________________________________________________________
16 - احساس رضایت از خدمات دریافت شده
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارد مرقوم فرمایید:
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
شفافیت فرایندی
تسلط بر فرایند
زمان فرایند
نظام مند بودن فرآیند
کلیت فرآیند