نام و نام خانوادگی :  محمد صادق کمالی

سمت : مدیر کل امور اداری و مالی

شماره تماس : 34204084

نمابر : 0

پست الکترونیک: 

حیطه اختیارات :

شرح وظایف:
انجام تمامی امور پرسنلی و اداری کارکنان استانداری، فرمانداری ها و بخشداریهای تابعه در حدود اختیارات قانونی تفویض شده.
انجام امور تشکیلات استانداری و واحدهای سازمانی تابعه.
انجام فعالیتهای مربوط به بهبود فرآیند انجام کار در استانداری و واحدهای سازمانی تابعه.
انجام تشریفات قانونی استخدام و تهیه و صدور احکام استخدامی کارکنان استانداری و واحدهای تابعه در حدود اختیارات تفویض شده.
اقدام در تکمیل و تنظیم پرونده های پرسنلی و تهیه خلاصه پرونده کارکنان استانداری.
اقدام در اجرای مقررات انظباطی کارکنان استانداری.
تهیه و صدور احکام مرخصی های کارکنان استانداری در حدود قوانین و مقررات مربوط.
اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و برنامه ریزی و پیگیری تشکیل کمیته مربوطه.
تهیه و صدور احکام انتقال ، انتصابات و مأموریت مستخدمین در حوزه استانداری براساس قوانین و مقررات.
بررسی و اقدام در زمینه امور پرسنلی ، بازنشستگان و موظفین استانداری.
انجام فعالیتهای مربوط به عقد قراردادها و نحوه هزینه کرد آن.
تهیه احکام مربوط به برقراری حقوق و مزایا (اعم از مستمر یا غیر مستمر) در مورد مستخدمین استانداری و واحدهای تابعه.
تهیه و تنظیم بودجه سالانه استانداری و واحدهای سازمانی تابعه.
تهیه و تنظیم گزارش های لازم از نحوه اجرا و میزان پیشرفت طرح ها و برنامه های استانداری و همچنین مشکلات و نارسایی های مربوط برای آگاهی استانداری.
ابلاغ بخشنامه ها ، دستورالعمل ها ، ضوابط و فرمهای مربوط به بودجه استانداری و مراقبت و اعمال نظارت لازم در جهت تنظیم ، تکمیل و اعاده آنها.
بررسی و تجزیه و تحلیل اعتبارات پیشنهادی استانداری اعم از اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای باتوجه به طرحها و برنامه های مربوط.
نظارت بر بودجه عملیاتی و ارزشیابی از عملکرد بودجه استانداری از طریق اخذ مستمر گزارش های مالی و صورت عملکرد هزینه های قطعی از واحدها و تجزیه و تحلیل هزینه ها و درمقایسه با اعتبارات مصوب و تخصیصی.
ثبت و نگهداری تمامی آمار و اطلاعات پرسنلی براساس احکام صادره به منظور استفاده در برآورد اعتبارات جاری استانداری.
تهیه و تنظیم اعتبارات بر حسب برنامه ، فعالیت و عملیات.
دریافت بودجه مصوب و تفکیک اعتبارات تصویبی بین برنامه ها و فعالیتهای مختلف استانداری در قالب مواد هزینه و پیگیری تخصیصی اعتبارات سه ماهه پس از ابلاغ بودجه.
ایجاد تسهیلات لازم به منظور تامین رفاه کارکنان استانداری و واحدهای تابعه.
دریافت ، ثبت و توزیع کلیه مکاتبات عادی استانداری اعم از وارده یا صادره.
تفکیک و ارجاع نامه های رسیده به واحدهای مربوط و پیگیری در این زمینه به منظور تسریع در جریان امور.
بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات و اسناد و مدارک و اوراق عادی استانداری و انجام امور جاری.
نگاهداری دفاتر اعتبارات و تامین هزینه ها براساس اعتبارات تخصیصی به تفکیک مواد و برنامه.
انجام امور دریافت ها و پرداخت های مستمر و غیر مستمر مطابق اعتبارات مربوط و حواله های رسیده.
تهیه و تنظیم و صدور اسناد هزینه و پرداخت هزینه های مستمر و غیر مستمر استانداری و ثبت ارقام هزینه در دفاتر مربوط.
تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان استانداری.
اقدام در وصول وجوه اعتبارات براساس درخواست های صادر شده.
انجام وظایف مربوط به تسجیل طبق قانون محاسبات عمومی اختیارات تفویض شده.
رسیدگی به اسناد هزینه از نظر تکمیل مدارک و انطباق با قوانین و مقررات مربوطه.
تهیه فهرست مطالب کارکنان از بابت دیون سنواتی و غیره و ارسال آنها به مراجع ذیربط.
نگاهداری و تنظیم حساب اعتبارات و تعهدات و دیون و تهیه گزارش های لازم.
بررسی و تهیه لوازم مورد نیاز و انجام تعمیرات ساختمان و اموال و اثاثیه استانداری طبق مقررات و حدود اعتبارات.
تهیه و تنظیم و نگاهداری حساب انبار و اسناد خرید.
تنظیم سرویس تلفن ، روشنایی و تاسیسات و برنامه کار خدمتگزاران ، رانندگان و نگهبانان و برنامه کشیک در غیرساعات اداری و نظارت بر نحوه کار آنها.
مراقبت در حفظ ساختمان و اثاثیه استانداری و پیشگیری از بروز آتش سوزی و سایر اتفاقات.
انجام امور مربوط به وسائط نقلیه و حمل و نقل استانداری و واحدهای تابعه.
انجام امور دبیرخانه ای شورای اداری استان.