عنوان خدمت : صدور، تمدید و تعویض مدارک اقامتی اتباع خارجی
شرح خدمت : با ابلاغ شروع طرح آمایش کشوری از سوی وزارت کشور ابتدا جلسات توجیهی با پیمانکار (بخش خصوصی ادارات اتباع) انجام ومتعاقبا فراخوان و اطلاع رسانی اجرای طرح، ازسوی ادارات اتباع و پیمانکارآغاز می گردد. مدیریت و نظارت بر نحوه صحیح اجرای طرح و نیز بررسی وتایید اتباع خارجی مشمول تمدید ، تعویض یا صدور مدارک اقامتی معتبر بعد ازپرداخت مبالغ مصوب ازسوی اداره اتباع انجام و دفاتر مجوز صدور یا تمدید مدارک اقامتی را دریافت می نمایند که بعد از چاپ کارت، آنرا به تبعه خارجی تحویل می دهند
نام اداره : دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی
شیوه ارائه خدمت :
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد :
مسئول انجام خدمت :
شناسنامه خدمت : دریافت فایل
فلوچارت خدمت : دریافت فایل