عنوان خدمت : |
صدور، تمدید و تعویض مدارک اقامتی اتباع خارجی |
شرح خدمت : |
با ابلاغ شروع طرح آمایش کشوری از سوی وزارت کشور ابتدا جلسات توجیهی با پیمانکار (بخش خصوصی ادارات اتباع) انجام ومتعاقبا فراخوان و اطلاع رسانی اجرای طرح، ازسوی ادارات اتباع و پیمانکارآغاز می گردد. مدیریت و نظارت بر نحوه صحیح اجرای طرح و نیز بررسی وتایید اتباع خارجی مشمول تمدید ، تعویض یا صدور مدارک اقامتی معتبر بعد ازپرداخت مبالغ مصوب ازسوی اداره اتباع انجام و دفاتر مجوز صدور یا تمدید مدارک اقامتی را دریافت می نمایند که بعد از چاپ کارت، آنرا به تبعه خارجی تحویل می دهند |
نام اداره : |
دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی |
شیوه ارائه خدمت : |
|
آدرس ساختمانی که خدمت در آن ارائه می گردد : |
|
مسئول انجام خدمت : |
|
شناسنامه خدمت : |
دریافت فایل
|
فلوچارت خدمت : |
دریافت فایل
|